36 miesięcy bezpłatnych napraw wszystkich produktów akumulatorowych
36-miesięczny program All-In Service to pełna przejrzystość kosztów związanych z zarejestrowanymi produktami akumulatorowymi Metabo (łącznie z akumulatorem i ładowarką). Oznacza to, że w czasie trwania usługi All-in Service wszystkie naprawy wykonamy całkowicie nieodpłatnie, niezależnie od tego, czy wynikają one ze zużycia, czy wady produktu.
Bezpłatna usługa Full Service obejmuje tylko produkty akumulatorowe Metabo zakupione u uczestniczącego w promocji Partnera LiHD i zarejestrowane w ciągu 4 tygodni od daty zakupu z poziomu aplikacji Metabo albo na stronie www.metabo-service.com. W stosunku do wszystkich pozostałych produktów można, oczywiście, skorzystać zodpłatnej oferty Full Service.
Dotychczasowa usługa All-In zostaje zastąpiona bezpłatną usługą Full Service, a ponadto rozszerzona o ubezpieczenie od kradzieży.
Usługi Full Service nie należy mylić z naszą gwarancją XXL. Gwarancja XXL wydłuża gwarancję standardową do 3 lat, natomiast serwis Full Service obejmuje swoim zakresem także wszelkie naprawy elementów podlegających zużyciu.
Tak to działa:
Użytkownik rejestruje maszynę do usługi Full Service online, na stronie metabo-service.com. |
W razie naprawy zlecić odbiór zarejestrowanej maszyny kurierowi. |
Centrum serwisowe Metabo naprawia i konserwuje maszynę. |
Kurier przywozi maszynę poddaną konserwacji. |