Dostawa

Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00. Po otrzymaniu potwierdzenia o nadaniu paczki wszelkie pytania odnośnie statusu przesyłki prosimy kierować bezpośrednio do odpowiedniego kuriera. Więcej informacji o statusie przesyłki znajduje się na stronie kuriera.

 

Kurier DPD / Kurier gabarytowy RABEN

 

Możliwość wysyłki przesyłki  do punktu odbioru DPD PICKUP .

Celem nadania paczki do punktu DPD PICKUP  proszę wybrać punkt z mapki pod poniższym linkiem , oraz w danych do wysyłki proszę podać swoje imię i nazwisko

oraz wprowadzić adres punktu DPD PICKUP jako adres dostawy .

https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/

 

 

ODBIÓR PRZESYŁEK USZKODZONYCH

W chwili odbioru towaru, obowiązkiem Kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki oraz upewnienie się, że nie posiada żadnych uszkodzeń w obecności kuriera. Jeżeli okaże się, że towar jest uszkodzony, należy spisać protokół szkody . W protokole powinny znajdować się informacje: data, godzina doręczenia, opis uszkodzenia lub braków w towarze, podpis pracownika firmy spedycyjnej oraz zamawiającego. Reklamowany towar należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić pracownikowi firmy spedycyjnej. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić jedynie ten, który jest uszkodzony. Koszt transportu ponosi Sprzedający.

Klient może przyjąć uszkodzoną przesyłkę jeżeli stwierdzi niewielkie uszkodzenia. W tym wypadku należy również sporządzić protokół szkody i wraz z fakturą przekazać go przedstawicielowi firmy spedycyjnej. O zaistniałej sytuacji, należy powiadomić Fitness-home.pl Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy spedycyjnej, skontaktujemy się z Klientem oraz wyślemy brakujące części.

Jeżeli uszkodzenie towaru podczas transportu zostało zauważone po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą spedycyjną (telefon jest podany na liście przewozowym) i umówić się na przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.
Przewoźnik jest zobowiązany do takiego przyjazdu i spisania protokołu. Wszelkie reklamacje kierowane do przewoźnika, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie, według prawa przewozowego, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.  Sprzęt uszkodzony powinien być zapakowany oryginalnie i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku dużego sprzętu sprzęt powinien posiadać wszystkie oryginalne zabezpieczenia producenta.


UWAGA: wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania jest możliwe tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu szkody

 

ODBIÓR CIĘŻKICH PRZESYŁEK

Zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym, Kurier nie ma obowiązku wnoszenia po schodach przesyłek, których waga przekracza 31,5kg. W przypadku odbioru dużego sprzętu  prosimy o obecność w domu osób, które będą mogły poradzić sobie z wniesieniem ciężkiej przesyłki. Oczywiście można poprosić Kuriera o pomoc, ale należy pamiętać, że nie jest to jego obowiązek.

 

PONOWNE DORĘCZENIE NIEODEBRANEJ PRZESYŁKI

W przypadku nieobecności w planowanym dniu odbioru, Kurier pozostawi awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejne jej doręczenie. Przesyłka awizowana jest bezpłatnie doręczana. Przesyłka może być maksymalnie 2-krotnie awizowana, po czym wraca do naszej firmy. Ponowne dostarczenie zamawianego produktu będzie możliwe po pokryciu przez Kupującego kosztów ponownej dostawy.


Wszystkie paczki wysyłane przez sklep Fitness-Home.pl kurierem, są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, ale dzięki opisanym czynnościom, wszystkie koszty dotyczące wymiany produktu pokrywa sklep oraz firma kurierska. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium